Selasa, 03 Mei 2011

gedichten voor moeders

Op een koude nacht
Met overdekt eenzaamheid
Kuterbangun mijn kamer staarde naar de hemel hemel
Je cijfer heeft plaatsgevonden
Die altijd met me mee te pikken van de ochtend
Die altijd met me mee naar de warme zon te genieten
Die altijd met me mee kijken naar de maan en de sterren
En weer reed in een lange slaap
Dat alles kan nu niet langer het gevoel
Omdat op dit moment mijn van je af
Ik kan echt niet Mekipun
Maar ik weet zeker dat dit alles zal eindigen
Moeder ... ... ... ..
Ik mis je glimlach
Ik miste met uw genegenheid
Ik verlang ernaar lembutmu strelen
Ik mis gaan pelukmu
Ik wil dat je weet dat
Moeder ... ... ....
Je bent er altijd
In elke adem van mijn adem
Bij elke stap mijn voeten
In elk van wat ik te bereiken
Omdat je zo gemeen in mijn leven

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates